Kızlar soğuk algınlığı için herhangi bişey sürüp mü koyuyoruz yünü bebeğin sırtına yoksa direk öylemi. Çok fena öksürüğümüz ve ıslıklı nefesimiz var. Dün doktordaydık bu hafta ikinci kez gittik. İlaçlar verdi ama dahada ilerliyor yün buldum yün koyacağım viks sürmek istedim önce ama 7 aylık bebeğin sırtına viks sürülür mü birşey sürmeden mi koyayım bilgisi olan var ise aydınlatsın lütfen