Deletedmom_289 normal bana göre. Bu konudan dolayı bi ara çok üzüldüm. Daha 4 aylık değildi etraftan yok kafasını tutamıyor yok kafası titriyor yok bedenı titriyor. Doktora göturdum normal dedi. Hantal bir bebekti zaten. 4. Ayın sonunda düzeldi. Gücü yerindeydi. Sadece titriyordu çocuk kendini toplayamıyordu. Şimdi 7 aylık sinirlenince dişlerini kaşırken ve bazen ayakta tutmaya calışınca ara ara gene yapıyor. Sizde kendiniz aksi bir durum farkederseniz doktora götürdüğünüzde aylık kontrolde söyleyin isterseniz içiniz rahat eder