Benimde kızım 4 aylık, ve vantuz ile doğdu doğdugu an kafasının tepesi sivriydi doktorumu 2 güne düzelir dedi ilk haftaları az da olsa belliydi sonra zamanla geçti bi sağa bi sola yatır dediler bende öyle yapıyordum ama bebek bu ben sağa yatırıyprım o sola döndü doktoruna götürdüğümüzde de baktı aynı tarafa yattığı belli dedi ama merak etme büyüdükçe düzelir dedi hiç takılmıyorum. Eşimin tarafından birisi kafası yuvarlak mı ne dedi arkasından için kötü babında söyledi aaa olur mu çok güzel böyle dedim.
Yani siz kendiniz sevin kimsenin sevmesine gerek yok ve çocugunuzu o kişilerden uzak tutun onların sevgisizliğine ihtiyacı yok ve kendini kötü hissetmesin minik. O her hali ile dünya güzeli bir melek 😇benim yerime güzel kafasından kocaman öpün