RuzgarMommys Kaç aylık ? Fırsatınız varsa deneyip alın Yada internetten alın en olmadı iade edesiniz Ben mesela denedim mağazada oğlumla büyük geldi olması hoşuma gitmedi
Familyboy Botlarını bilmem ama ben ilk adım ayakkabısını kullanmıştım kesinlikle tombiş ayaklara göre bir ayakkabı değil büyük ihtimal botta bu şekildedir bence ben senin yerinde olayım internetten alma derim deneyip alman daha iyi olur
BrcGE Kalıbı dar, puma ve Nike da 23 numara oğluma büyük gelirken viccoda tam oldu büyük ihtimalle seneye giyemeyecek, oğlum rahat yürüyor hafif olması iyi
benanneoldumm Aredc hayır canım bebekken anlamıyorsun ama biraz büyüyünce anlıyorsun hemen yıpranıyor. Bebeğiniz büyğkse Decathlon’dan alın kesinlikle tek geçerim kar botu çizmesi var giydir ayağına çıkart karlı hava da dışarıya bir gram su girmez vicco’ya verilen para pişmanlıktır🌺