sedaelif yatağı taze İstikbal’den aldık , yani en iyisi olsun istedik çok araştırdık , yataktan olduğunu düşünmüyorum çünkü bağdaki yatağını yataştan aldık , bizimki mondinin hepsi iyi yataklar hepsinde de yatıyor hepsinde de aynı yani , acaba terletmeyen ama sıcak tutan pijama takımları falan var mı öyle bi şeyler ben bulamıyorum hiç