Lütfen biberon kullanmayın benim sonum oldu sizinde olmasın biraz önce bebeğimin emdiği videoları izleyip hüngür hüngür ağladım 3 aylıkken mastit oldum red yaptı biberonla tanıştı tamamen Bıraktı 10 aylık şimdi hala içim acıyor kabullenemiyorum bazı benekler bol sever biberon kolay oldugu icin islerine gelmez emmek daha başındasınız bol bol sağım yapın ten teması yapın soyunun bebeğiniz sık sık değsin size duşta emzirin zorlama yapmayın emzirme pozisyonu cok önemli doğru emzirmeyi öğrenin makas şeklinde tutmayın sütün akışını engeller basımdan geçti hiçbirini bilmiyordum cok yardım aldım danısmanlardan ama olmadı emzikte etki ediyor eger tutuyorsa oda meme reddi yapar dikkat edin herşey yoluna girer Allah’ın izniyle red icin cok erken canınınızı sıkmayın düzelecek rabbimin izniyle a