Ben doğum yapalı 8 ay oldu hala dökülüyor kaç kere doktora gittim ama fayda göremedim bide doğum sonrası tiroid çıktı ilaç kullanıyorum onunlada bi etkisi varmı diye düşünüyorum ama çok dökülüyor kel kalıcam diye korkuyorum üzülüyorum inşallah geçer 😢