Nyles2019 3 sene önce eşim oldu, ertesi hafta işe gitmeye başladı. Öyle çok morluk şişlik vs yaşamadı. İlk bir kaç gün sıkıntılıydı sadece ama eşimin burnunda yapısal bozukluk olduğu için komple kırıp yapıldı ona rağmen çabuk toparladı. Kişiden kişiye doktordan doktora göre değiştiği için şu kadar zamanda toparlanırsınız demek zor olur.
Fakat şu bir gerçek ki uzun bir süre burnunuza dikkat etmeniz gerek, masajlarınız bakımını vs yapmanız gerek. Darbe almaması lazım ve ameliyatli burna tekrar ameliyat gerekirse çok daha maliyetli oluyor malesef.