Hanımlar kızım 4. Ay atağında. Bugün bütün gün sol göğsümü emmek istemedi bir türlü. Sağ göğsümü de yeni doğan döneminde reddetmişti. Sonradan emdi ama o göğsümde pek süt yok. Boş memeyi emmeyi istiyor. Dolu olan göğsümü emiyor süt gelince ağlayıp istemiyor. Böyle bi durum yaşayan varmı geçiyor mu sonradan?