7 ay 26 günlük olduk. 
Ancak hiç bu şekilde heceler çıkmıyor ağzından.. geç mi kaldı konuşmak için, sizin bebekleriniz ne zaman mama,baba vs dedi? Günde defalarca baba diyorum yanında, biberon verirken de mama diyeceğim bundan sonra..😭 acıkınca sadece ağlıyor, biberonu görünce de hemen eline alıyor içiyor.