Damlatugce Hanımlar premature bebekler için ayrı biberon emzik kullanıliyormus hangi marka kullanıyorsunuz 17 günlük bebeğim
Zynp3444 Damlatugce anne memesine yakın biberon tercih etmelisin canım benim kızım 35 haftalık doğdu ben chicconun biberonunu kullandım 150ml olanı
Birdunyabircennetannesi Damlatugce Yani bunu hiç duymadım ama anne memesine yakın kullanılması lazım. Lansinoh kullandı ve memnun kaldık hala kullaniyor
Lkjhgfdsa Damlatugce benim bebeğim çok erken doğmadı ama emme yetisi yoktu doğduğunda ona rağmen ekstra biberon almadım Lansinoh sağma cihazının biberonunu vermiştim onu emiyordu
Tubis_0 Damlatugce benim bebeğim de 36doğdı doktor prematüre dedi avent kullandık bizde biberonla emzikte
Mommygirl Damlatugce canım sen bilirsin ama yenidoğanlarda özellikle prematüre bebeklerde emzik kullanmaları bebekleri yoruyor. Ben vermemiştim bu sebepten dolayı. gerçi şimdi de emzik tutmuyor o ayrı :)
Damlatugce Mommygirl emmesi kuvvetlensin diye doktor önerdi de çok değil 5 dk aralarla verebilirsin dedi ama bugün tekrar kontrolde soracağım
Mommygirl Damlatugce tamam canım ben vermemiştim ondan söylemek istedım tabı bebegının dr daha ıyı bilir
Birdunyabircennetannesi Damlatugce Yani benim oğlumda erken doğdu böyle bişey demediler. Lansinoh biberon Philips avent emzik kullandık biz