Çevremin etkisinde kalarak bugun kziimi doktora goturmedim 2 yaşinda abisiyle oynarken kenari sivri olmasada masaya disini vurdu cok morardi ve sisti yemek yiyemiyor 10 dakkaya bir agliyor agrisi oldugu icin diyorlar ama ben dayanamiyorum doktora goturecegim diş acile mi goturmeliyim çocuk acilemi 
