Kizlar iyi geceler bebegimin poposunda degil on tarafinda ve kenarlarinda pisik var ne denediysem geçmiyor sizler neler kullaniyosunuz. Bez ve islak mendili degistirdim ondan degil kakasini asitli yapiyor fazla yapıyor birde anne sütü aldigi için, krem fayda edemeden kaka yapiyor, ne oneriyosunuz