Kızlar bir buçuk aylık bebeğim var hamileligimi öğrendiğim de bıraktım ilaçları baya agitlardi ama şu sıralar baya kotuyum tekrar baslamakbistiyorum ama bebeğime geçer diye bir yandan da istemiyorum böyle de nasıl olcak bilmiyorum evliliğim çok kötü durum da aslında hersey çok kötü durum da bu halde olduğum için