G4mze havalardan herhalde ya. Ben de iki gündür temizlik yapcam güya ama daha çöpü çöp üstüne koymadım. Öyle bi dağınıklık falan yok aslında bi süpür sil yapılacak ama onu bile yapmak istemiyorum. Yarın yapmaya karar verdim ama muhtemelen yarın da yapmam gibi hissediyorum bakalım hayırlısı 😅😅😅😅 devril yat boşver bugün de yapsan sen yapcan yarın da yapsan sen yapcan nasıl olsa 😁😁