kuzey_arin2019 Kızlar 3 yaşında oğlum var tek toka vardı koltukta Ablasi okuldan geldi bian ona daldım sonra aklıma geldi ama evde buhar oldu sanki yok aradim oğluma soruyorum cvb vermio yutsa Allah korusun oksurmezmi
1anne2cicek kuzey_arin2019 ayy bilemedim ki zorlanır yani kolay bisey değil insallah baska bir yerden çıkar koltuğun kenarlarına iyice baktınız mı altına felan
Atlasinmotheri kuzey_arin2019 benim oglum 8 aylikken ucu açık çengelli igne yuttu. Önce öksürük olmustu sonra baktım nazar boncugunun kalan Parcalari yerde ama igne yok. Rontgende cikti. Doktor bu tur seyler %90 kaka ile atılıyor vucuttan dedi ve 4. Günün sonunda kaka ile cikti. Korkmayın eger yutmussa bile dışkıyla çıkar