7.5 aylık kızımın uykusu çok güzeldi ama son 1 hafta 10 gündür uyku denen bir şey kalmadı. Normalde on gibi uyurdu gece 1 veya 2 sefer emmek için kalkar sabah da 6 gibi uyanırdı. Son zamanlarda on gibi uyuyo yarım saat falan uyuyup uyanıyo ve saat bire ikiye kadar asla uyutamıyorum. Bana bi çare bulun bu durumu nasıl aşabilirim kalıcı olmasından korkuyorum açıkçası 🤦♀️🤦♀️