Sahsen bence asla değmez. Vakumlu tabak , bakımını çocuk hemen çıkarıyor. Sırf aldım diye kullandım ama yağ vb şeyler zor çıkıyor.elde yıkıyorum sadece. Ona rağmen bir süre sonra koku yapti. Kaşıkları alınabilir zaten o kadar pahalı değil ama olmasa da olur olsa da . Mama önlüğü yetersiz bence. Yani vok kötü değiller ama o parada etmezler. Şimdiki aklim olsa almam.