n-h-g-g Sadece 1 kez 2 saat giydiğim balık elbisem Pop-line marka, 44 bedendir. 1250 ₺ aldım. İhtiyaç fazlalığından satıyorum. Ürün görselle birebir. Dileyene özelden ayrıntılı resim atabilirim. Fiyat 450 ₺ pazarlık payım vardır. Kargo alıcıya ait :))
ONAEA Benim de bunun aynısının tesettürlüler için olanı var 🤣 ay bu da çok güzelmiş bende Alvina dan almıştım
n-h-g-g ONAEA çok beğenerek giydim umarım alan olur ve severek kullanır. :) Setrmsten aldım ben de :)))
ONAEA n-h-g-g kesinlikle ç ok güzel duruyor üstte ben kefilim abimin düğününde giydim 🤣😍 görümce olmak 😳😞😂.
NeseA Canım yazın kardeşimin düğunü olcak inşallah çok begendim elbiseyi ama ücret beni zorlar.. insallah iyi satışların olur gercekten hoş
Baharnur NeseA Beni yanlış anlamayın ama şuan 1000 liradan aşağı elbise yok,abiyelerden bahsetmiyorum bile. Fiyatı çok iyi tutmuş. Biz bu fiyata iç çamaşır takımı alamıyoruz ki artık :)
n-h-g-g NeseA teşekkür ederim uyguna vermeyi düşünüyorum özelden yazabilirsiniz pazarlık payım var :)
NeseA Baharnur çok haklısın canim inan benim 4 çoxugum var eşim asgari ücret calısıyor. O yuzden cok beğendim yazmak istedim insallah iyi satisları olur.