durununannesii01 Mine-07 7 aylıktan emekledi 10 aylığız bir yerle tutunup kalkıyor, kotuga tutunup bir uçtan diğer uca gidiyor
Linailkay Mine-07 bizde 13 aylığız hala tık yok. Sadece Totosuyla heryere gidiyor tutunarak kalkıyor bide
asyakusunannesii Ecemilay bence ne kadar geç yürüse o kadar iyi erken yürüyünce çok zor oluyor sürekli peşinde olmak zorundasınız 😂
Ecemilay asyakusunannesii ayyy bilmiyorum belki öyle ama en azından hemen konuşsun bıdır bıdır sohbet edelim istiyorum 2 erkek yeğenim var ailedeki tek kız bende çok heyecan yapıyorum o yüzden 😂😂😂
Cocolingo Mine-07 başka bebeklerle kıyaslamayın zamanı vardır her bebek kendine özel, kızım 8 aylık yürüdü kız kardeşim 2 yaşını geçmişti 🥰
ElizzAda Merve191919 ya gerçekten öyle hepsi birbirinden farklı. Benim kızım 10 ay 10 günlük tık yok ne emekleme ne tutunup kalkma 8 dişi var 9. Yolda . Bu kadar diş çıkarma yerine harekete geçse keşke 🥰