Mom107 Merhaba anneler oğlum 3.5 aylık çok şükür bugüne kadar neşeli uysal bir çocuktu son iki gündür huysuz ellerini inanılmaz hırslı emmeye başladı ve tabiki salyası arttı 2 doktora götürdüm biri diş çıkartıyor biri damak yapısından dedi üst çene ön taraflarda 6 adet diş yeri belli biliyorum erken bir süreç yaşamaya başladık bebekler diş çıkartırken ne gibi belirtiler oluyor Ayrıca diş çıkartıyor diyen doktor rahatlaması için jel verdi diğeri kullanma dedi bu konudada muallakta kaldım
deletedmom4842 Mom107 Bir yere daha yazdım buraya da yazayım damakların da sertlik var mı? Baktınız mı hiç elinizle sürtebilirsiniz.
Gorursensoyle Mom107 aynılarını yaşıyorum ya deli gibi ellerini ısırıyor salya da o biçim.. 3 gün sonra kontrolümüz var bakalım ne dicek
Mom107 deletedmom4842 Yok bakmadım gözle görüşür bir hafif şişlik var diş çıkacak yerlerde bir doktor diş dddi diğer doktor damak yapısı ama diş çıkartma belirtilerini yaşıyor
Mom107 Gorursensoyle Çocuk resmen ellerini yiyor bir hırsla bakalım ne olacak dişse eğer uzunda sürebilirmiş kısada