nuurgc Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 7 günlük boynunun altı kıpkırmızı ve çok kötü kokuyor hemen bi nemli bezle sildim daha sonra kuruladım ve bepantol krem sürdüm ne yapmam gerekiyor başına gelen var mı siz neler yaptınız
Sevval_59 nuurgc kaç günde bir yikıyorsunuz büyük ihtimalle orasını iyi yikamadiginiz icin sıcaktan oyle olmus ve kokmuş korkmayın yıkarken. Güzelce orasinida yıkayın bir süre sonra geçiyor kızımın koltuk altıda öyle kokuyordu kızarıklık yoktu am bizde
Seyturak nuurgc benim Kızımında aynı boynunu açmıyor bide et orası. Yıkadıktan sonra iyice kurulayın dr oraya pişik kremi yerine kantaron yağı sürün dedi ben faydasını gördüm
nuurgc Sevval_59 2 günde bir yıkıyorum canım boynunuda yıkıyoruz pişik olmuş sanırım kızarık önerebilceğiniz krem var mı
Polannem Benim bebişte de aynı sorun var. Bir gün arayla yıkarım yıkarken de oraları özellikle yıkarım. Farkettim ki ağzından süt attığı zaman oraya gidiyor koku ondan oluyor. Kızarıklık için de bepanten sürüyorum
Esrasemra Benim bebeğimde sizin aylarda olmuştu herşeyi denemiştim ama daha beter etmiştim boynunu doktora götürdüm HAMİZİNC krem vermişti pişik için de kullanabilirsin demişti öğün sabah sürdüm akşama geçmişti halada poposuna kullanırım pişik olduğu zaman tavsiye ederim al pişman olmazsın
Askado Bize fito krem iyi geldi,hergün yıkamama ragmen yazın oluyordu,günde iki kez fito bir kez de sudocrem sürüyordum zamanla geçti