Anneyim11 Merhaba arkadaşlar bebeğim 8 aylık bazen gri kaka yapıyor bazen normal anlamıyorum karışıkda oluyor aralarında gri oluyor dışkının nedeni nedir sizce yaşayan varmı
papatya_1125 Anneyim11 safra kesesi ile ilgili olabilir canım anne ihmal edilmeden doktora götürülmeli
Utkucan Anneyim11 gri beyaz renk tonu kaka varsa mutlaka doktora gidin kaka rengide bir belirtidir zaten illa ek belirtiler gerekmez her zaman fotoğrafınıda çekin doktora göstermek için