Ozgekd Kızım 6. Ayına girdi bir aydır geceleri çok ağlıyarak uyanıyor ve susturamıyorum :(( açlık dedim yok gaz da değil gibi ağrısı mı var dişi mi kulağı mı anlamadım bazen kulağını çok elliyo yaşayan fikri olan tavsiye verebilen???