Kızlar merhaba doğum yapalı 13 ay oldu ama hala düzen konusunda sıkıntı yaşıyorum ve çok az geliyor önceden 5 gün çok olurdum 2 gün kesik kesik gelirdi şimdi ilk gün az geliyor 4 gün filanda çok az geliyor normal mi sizce bide Eylül ayında 2 kere regl oldum daha sonra 19 Kasım da ne zaman düzelecek bu durum 🤷♀️😳😳