meyrakus şiringayla sabah kalkımca ve gece yatarken burnunu aç ciğerlere inmesin, ben gün aşırı işk 5 gün sürekli açtım 7-8 günde grip geçti , öksürek uğramadı bize çok şükür, ama şuan bi ınfluenza salgını var dikkat etmek gerek herkes hasta , öksürük içinde tereyağı köpürdük üstüne pekmez dökerlermiş hafif ılıyınca içirelermiş daha önce bende duymuştum , tabi ben ufak bi öksürük tutsa hemen bitkisel bisolnatur şurubu var onu içiririm çok şükür çok faydasını gördüm 2 bucuk aylıktan beri kullanıyorum şuan 10 aylığız hiçbir yan etkisinide görmedim