Merhabaaa 22 aylık bebegım gece hala beslenıyor mamayı kestık onun yerıne sutu koyduk gece uykusuna 8-9 arası gecıyor ama gece 12 gıbı acıkıyor alıskanlıkta olabılır ama onu kesemıyoruz suan
2 yas sendromunu dıbıne kadar yasıyoruz dogru duzgun bsyde yemıyor ıstahsız o yuzden 12 de 1 bıberon sut verıyorum hala veren varmı veya baska ne verebılırım kansızlık yapmasından korkuyorum gunde saddce 1 bıberon sut tuketıyor oda gece aynı durumu yasayan varmı neler yaptınız nasıl kestınız veya alternatıf olarak ne verebiliriiimm fıkrınızı paylasırsanız sevınırım ❤️