Fgnc1307_ Kızlar spiral taktırmak istiyorum ama nasıl olduğunu bilmiyorum hangi kontroller yapılıyor direk takılıyor mu
Birpremsesannesii00 Takma işlemi çok uzun sürmüyor adetin 2. Veya 3. Gününde takılıyor takılmadan ultrasonla muayene ediyor doktor zaten acı olarak da çok aman aman denilecek bi acısı olmuyor 1 hafta sonra kontrole çağırmıştı beni doktorum kayma vs oldu mu diye ama Şehir hastanesinde taktırmadım ben ama işlem muhtemelen aynıdır
Birpremsesannesii00 Muayene ücreti 350 sanırım spirali de 236 bir hafta sonra kontrole gidince ödeme olmuyor kontrol sürecinde olduğunuz için ama geçerse tekrar muayene ücreti alınıyor
Fgnc1307_ Birpremsesannesii00 236 baya uygunmuş ben daha pahalı sanıyordum hormonlu spiral mi yoksa normal mi
Esmakayra06 Ben şehir hastanesinde taktirde öğleden önce kan aldılar öğleden sonra taktılar çokta memnun kaldım hiçbir sıkıntı olmadı 1 ay sonra kontrole gittim ultrasonla kontrolüm oldu gayet iyi dedi bide güzel ilgilendi doktor sagolsun acı hissiyatına gelirsek çok az yani regl in 3.gunu gitmiştim ben
Birpremsesannesii00 Bakırlı taktılar hormonluyu sordum bakır yan etki yaparsa hormonluyu reçeteli takıyorlarmış öyle söylediler evet uygun
Edanur0661 Aile planlamasi bolumune gidiyorsunuz ben dogumdan sonra 10 ay adet gormedim o yüzden kan aldilar gebelik varmi diye sonra takildi 1 ay sonra kontrole cagiriyorlar 1,5 yil olacak nerdeyse taktirali hicbir sikayetimde olmadi simdiye kadar