Godfellas_2021 ilk bebeğimi kaybettim anestezi ile kürtaj oldum biraz zor ayildim 1 gün ağrı sızı oluyor 1 hafta falanda kanama oluyor 1 ay ilişki önermiyor doktor çünkü rahimin iyileşmesi gerekiyor yalan yok ben eşim istedigi için ilişkiye girdim ama inanılmaz acı veriyor sonra bidaha istemedim uzun bı sure. korkulcak bişi yok ama psikolojik açıdan yıkılmıştım tabiki 😔