Alpffff merhaba benim bebeğim de memede uyuyordu. Saat başı kalkıyordum ,9,5 aylıkken işe başladım artık gece çok uyandığım için yıpratıcı oluyordu. Yaşına girmeden 1-2 hafta önce gece emzirmeyi kestim azaltmadım direk kestim 1-2 gece ağladı biraz sonra alıştı. Kalkınca su veriyorum uyuyor hemen zamanla suya da kalkmaz sanırım artık 13,5 aylık🥰 kararlı olmak lazım ben daha zor olacağınj düşünmüştüm ama sandığım gibi olmadı 🧿