TuDiNu-- Benim kızımda gündüz uyurdu akşam 5 tebuyanıpngece 4te uyurdu o dönemde şimdi 3.5 aylık oldu akşam 10 buçukta akşam uykusuna yatıyor.Şuan gece gündüz ayrımı bilmedikleri için bu şekilde olması normal.Hiç uyumamışsa normal değil.Ama yarım saatlik uyku bile bebeklerde 1 saatlik uyku gibi değerlendiriliyor haberiniz olsun.Yarım saat bile uyumadıysa ve sürekli ağlıyorsa başka bir sıkıntısı vardır