UmranBarlas Arkadaşlar merhaba bir bebeğin diş sıkıntısı en erken ne zaman başlar? Benim bebeğim 3 aylık çok salyası akıyo eli sürekli ağzında 2 haftadır. Bu kadar erken başlaması normal mi? Sizinkilerin kaçta başladı?
Ebruuuuuuu UmranBarlas canım benim oğlum da 3 aylıkken salyaları başları tam 6 aylıkken 2 tane alttan çıkarttı 7.5 aylıkken üstten 2 tane 9 aylıkken altı 4 ledik 11 aylıkken 8 incimiz oldu şuan 13 aylık sağ ve sol alt azı diş patlattı çok normal yani canım çok huysuz oluyor yemek istemiyor çığlık atarak uyanıyor sürekli
Kerem_k1 UmranBarlas bizimkide 3 aylıkken başladı sonra elleri hep ağzındaydı tam 5 aylık olduğunda alttan ilk diş patladı çıktı bir hafta sonra diğer alt taraf çıktı, öyle tatlı duruyorlar ki anlatamam ama huysuzlukları fena 😃
Semrayksl Kızımın 4 aylıkken salyaları akmaya başladı 7 aylık şuan herseyi ağzına almak istiyor ama hala dişleri patlamadı çok huysuz elimizi ayağımızı ısırıyor denk geldiği herseyi ısırmaya çalışıyor ama daha ortada dış yok