lovemomm 5 aylık olduk bu güne kadar mustela kullanmama rağmen pişik geçmedi ve beyaz sivilceli kabarcıklar çıktı güvenerek aldığım markaydı ama kremden dolayı böyle olmuş siz ne kullanıyorsunuz
2603 lovemomm ben de mustela pişik kremi kullanıyorum sadece pişiği varken sürüyorum harici sürmüyorum geçiriyor benimkini
_MiracEfe22 lovemomm bende mustela pişik kremi kullanıyorum her kızarıklık gördüğümde sürüyorum birdahaki bez değişiminde kızarıklık kalmıyo
Benibenibihterini lovemomm Benim oglumda mantar yapmisti mustela. Beyaz bir kalinti birakiyordu krem. Dediginiz beyaz kabarcık tarifi mantara uyuyor. Bir doktora gösterin. Dogru tedavi uygulamadan mantar gecmez.
Asl90 lovemomm mustela pişik kremi değil pişik önleyici olarak kullanılıyor genelde ciddi pişiklerde işe yaramaz ve içerik olarak çok temiz değildir bilginiz olsun bende temiz içerikli sanıp kullanmıştım o markayı ama değil malesef
Egeninannesiii22 lovemomm mustela temiz ama pek işe yaramıyo biz de de pişik yaptı cilde inmiyomuş ondan sanırım, hametol baby kullanıyorum bence en iyisi o