kahvesever93 Gece uyumak istemiyorum, daha doğrusu geç saatte kahve cay içmek istiyorum. Geçuyumak istiyorum , 4 te filan. Ama emzirdiğim için erken uyumak zorundayım. Ve eskiden 2 bardağı geçmeyen çay simdi sabah demlerim aksam demlerim hatta öğlen bile demlediğim oluyo. 5-6-7-8 içerim yani. Bebeğin uykusunu açmayacak olsa kahve de içerim. Saat oldu 12 bende uyku yok. Ama bu sefer süt olmaz diye uyuyorum. Oysa bebeğim aksam 8 de pilimi bitirmiş oluyor. Bu saate kadar durmamın sebebi ise çaydır muhtemelen
acimavi kahvesever93 bebeğiniz kaç aylık? İlk 1 sene içinde ben de iyice yorgun düşmedikçe uyumuyordum, uyumak istemiyordum, kendime zaman ayırıp sakince oturabildiğim tek zaman bebeğim uyuduktan sonraki gece saatleriydi çünkü😅 hala daha arada bir keyif yapıyorum, sabah uyanıp işe gitmeme raĝmen saat 2 ye kadar takılıyorum bazı geceler
kahvesever93 acimavi Ya evet aslında tek isteğim bu. Kendime zaman ayırmak😃 hani yanlış anlaşılmasın. Bebek uyusun ama ben kendime zaman ayırayım diye.
sherlock_mom kahvesever93 sen=ben gece sakin kafayla temizlik yapmak,kendime bakım yapmak,film izlemek,kitap okumak,kahve içmek,oyun oynamak o kadar zevk veriyor ki bana sabah coook zor kalkacagimi bildiğim hâlde vazgeçemiyorum bundan 🤭
uzgunkiz kahvesever93 çay da kafein içeriyor, aynı kahve gibi. Beneğe sütünüzden geçiyor. Yanlış yapıyorsunuz çok çay içmekle
EsraElisa kahvesever93 bana sen sana ben lazımım böyle Bi kişiye ihtiyacım var ya geçen saat 1 diyom anne çay içelim olur diyo abimin sevglisi o gün yatıya kaldı aaa bu saate çaymı e sanane ben yapcam ben içicem gece ben uykusuz kalacam sanane oda kendini bişey sancıyı zatn valla iç bacım afiyet olsun benim yerime de bugün Bi bardak iç ben bugün aşırı yorgunum ama bebek uyutmuyor sağolsun yarım gün dışarıda rahat verdi gece vermiyor