Dilaylaa önlem falan alınmıyomuş. Benim yatağımın yanında her zaman harici şarjım, ışık ve su bulunur bi çantanın içinde ama o bile aklıma gelmedi.Nil’in su biberonunun sesine kalktım öyle sallandık yani. Nil de yanımıza gelmişti Allah’tan bu ara diş sancısı çekiyo. Kalktık burak’la el ele tutuştuk (o neden anlam veremiyorum hala) mal gibi bekledik bitmesini. Sonra burak dedi ki “bak avize sallanmıyo deprem değil bence” dedi ve uyudu ya😂 ki avize de sallanıyodu tabiki. Şu an hatırlamıyo bu dediklerini😂😂