Kuzumveben Basakaydn1 bizde ates yapmamisti cok sukur telas yapmayin illa ates yapicak diye bisey yok siz yinede kontrol altinda tutun
ezgioyku Basakaydn1 ben de gitmeden çok endişe etmiştim diğer aşılar ateş yapmıştı çünkü, ama 6 ay aşılarında hiç bişe olmadı çok şükür ne ateş ne huysuzluk. 2 bacaktan bir ağızdan yaptılar