Esradere42 Arkadaşlar bebeğim kuvezde süt sağıyorum göğsümün birinde daha fazla süt varken diğerinde onun yarısı bile çıkmıyor zorluyorum onu daha çok sagmaya çalışıyorum hiç duzelcek gibi değil ne yapmam lazım 🥺🥺🥺
Meryeminm Esradere42 bendede öyleydi bı gogsum büyük bı gogsum ona göre küçük orantisizlik vardı küçük gogsumde fazla süt gelmezdi
carpediem___ Esradere42 bende aynı durumdayım.. meme reddinden dolayı sağarak veriyorum ama soldan çok az çıkıyor 😔
Mirosumm8895 Meryeminm Benimde hep soldan daha az geliyordu sagarken ama gece sağıp yattığım hakde soldan mutlaka akardı özel olarak bişey yapmadım 6. Ayda sagmayi bıraktım solu emmiyodu artik emiyo. Ama sol hala akıtıyor gecej ay mastit oldu yani demekki az değil bence takmamak lazım bol bol sagin sadece
Senaselma Benim de öyle malesef. Ciddi sıkıntı yaratmıyor şimdilik ama tamamen kesilir diye de korkmuyor değilim
didosdeniz carpediem___ ben de meme reddinden dolayı sağarak veriyorum sol göğüsten çok az geliyordu 2 saat arayla 10 dakika sağa sağa çoğalttım ve bir de bol su dene lütfen