Deniz06 inanir misiniz normal yogurt bile mayalamamistim bugune kadar :) 90ml iliktan biraz daha sicak suya 3,5 ölcek mama koydum karistirdim normal mama yapar gibi. Sonra icinden azcik alip 1,5 cay kasigi yogurt(activia kullandım) ile karistirdim.karısımı mamanın içine döktüm. Önceden fırını 50 derecede 5 dakika ısıttım. Fırını kapadıktan sonra mamanın agzı açık bir sekilde fırına koydum ve fırın kapagını kapadım. 4 saat kadar fırının kapagını hiç açmadım. Gayet tuttu, sonra dolaba attım:)