Bebegim 28 aylık uygulamada hep yazıyor ki sürekli sorular soracaktır ya şimdi belki bana kizabilrisinjz ama benim kızım bana hiç soru sormuyor tek sorduğu soru bisey ararsa annee neyedeeee yada bebe (emzik) neyedeeee kalem neyedee böyle soruyor mesela yansıtılması hayvan stikiri oynuyoruz bu ne demiyo benim saymami bekliyo yada çekiştirip annee bak diyo gosteriyo ne olduğunu söylemem için b3nde hepsini sıralıyor kendi bildiklerini kendisi söylüyor neden hiç soruyo benim kızım kafam karıştı biraz sanki