Bebek hastaysa, sarılığı vs varsa yüksek çıkıyor genelde geçici oluyor ama bir kaç gün sonra bir daha kan verin. Benimkinde de olmuştu. 7 günlükken sarılık için hastanede kalmıştık. Tiroidleri yüksek bebeğin bir takip edelim dediler bi kaç gğn sonra bormale indi doktor sarılıktandır dedi