Arkadaşlar iyi geceler öncelikle. Ben bundan 6 ay önce hormonlu spiral taktım doktorum adet olmazsın dedi ben ilk 4 ay olmadım fakat son 2 aydır adet oluyorum doktora gittim havalardan veya stresten olur dedi ama 2 ay üst üste mi olur anlamadım ben adet olmak istemediğim için hormonlu tercih ettim ama oluyorum benim gibi olan var mı acaba merak ettim veya bu konu hakkında bilgisi olan