adenmoms 😂😂 ya doktorunuz tabii daha iyi bilir de. Biz tadımdan sonra sadece kahvaltı öğünü oluşturmuştuk. Bir zaman sonra ara öğün sonra 2 ana 1 ara. Bu zaman aralığı hemen hemen 1 ay. O yüzden sizinki azcık fazla geldi ama doktor öyle yönlendirmiş bize laf düşmez. Tavaya tereyağı, su ve yumurtanın sarısını kırarak yumuşak bir yumurta elde edersiniz belki o şekilde yer. Diğer türlü soğuk sıkım pekmez ve peynir yiyebilir. Evde kendiniz bisküvi yaparak bulamaç tarzı bi kahvaltı deneyebilirsiniz. Yani yine de sabah yemiyorsa sevmiyordur siz yine deneyin ama bebeğim sabah yemiyor diye düşünmeyin. Benim kızımda 2-3 ay yoğurt yemiyordu kusuyordu hep. Ara ara denedim şimdi çok şükür severek tüketiyor.