Bizde 3 aylık olduk. her gün yeni Bi güncelleme geliyo, uyku düzeni yok. mama ile besleniyo, bir aydan fazladır 120 cc içiyordu bittiğinde çok ağlıyodu beslenme aralıkları azdı, mesela 2 saat maksimum 2,5 _ 3 saatti. Kusmalar başladı 90 cc düşürdüm bittiğini kabullenmek istemiyo ☺️ hala kusmaya devam ediyo, ellerini sürekli ağzına götürüyo. hatta benim baş parmağımı bile yakalayıp, emerek ısırmaya çalışıyor, bu yüzden kusma olabilir mi acaba? doktora gidebilirsek sorucam.
Gülmeler, kedi gibi sesler çıkarmalar, oturmaya hatta ayağa kalkmaya çalışmalar var ayaklarını izleyip yakalamak istiyo ellerini birleştiriyo kısa sürelide olsa herhangi bir şeyi tutabiliyo uzanıp atılıyo🤗 bizde bunlar mevcut