Halegz ben doğum yapalı 18 ay oldu bunun için doktora gittim belimde de sorun vardı fizik tedaviye gönderdi yaşımda 22 ve doktor belinden dolayı dedi hepsi sinir sıkışması olmuş ve belim tutuluyordu 2-3 hafta öyle kalıyodum bi yere komple kaçırdım yani o derece ama belim iyi olduğundan beri hepsi düzeldi geçti