İlk günler tuttu bebegim 4. Gün tutmamaya başladı önce emzirmeye çalışıyordum ama imkanı yok ağzına bile almıyordu agliyordu kafasini ceviriyordu yarim saat ugrasiyordum sonrada enjektörle mama veriyordum 1 hafta hiç tutmadı ama ben sürekli gogsumu teklif ettim birdenbire tutuverdi şimdi 42 günlük hem emziriyotum hem biberon veriyorum hüngür hüngür ağlıyordum tutmadığı icin kendimi yetersiz hissediyordum lohusalik psikolojisiyle. Çok zor günlerdi benim için simdi düşününce gülüyorum. Sizde sıkıntı yapmayın inşallah kısa sürede tutar