Tgcasil benim tansiyonum düşük sürekli o yüzden mi bilmiyorum ama ilk birkaç gün baş dönmesi yapmıştı sonrasında hiçbir sıkıntı yaşamadım fakat 2.kutuya başladığımda hiç kg veremedim bağışıklık yaptığı için sanırım. Şuan da echerform kahve kullanıyorum mesela daha etkli bence phenq e göre inanılmaz iştah kesiyor instagramda yaseminserkan var biliyorsunzdr belki onun satışını yaptığı bir ürün tavsiye ederim ☺️