Melike97 doğduğundan beri oğluma hipp kullanıyordum çok fazla gaz yapmaya başladığı için 5.ayda değiştirme kararı verdik 1,5 aydır kullanıyoruz sindirimi kolay gaz yapmıyor bebeğime,
Tabi ki bebekten bebeğe fark gösterir.bilseydim en başından beri bebelac gold kullanırdım.