ervakusunannesi Hanımlar emzirirken hacamat yapılıyor mu bilgisi olan var mı? Bu sırt bel ağrıları öldürecek beni yoksa 🤦🏼♀️ @[silindi]
KonudanBagimsiz ervakusunannesi Ben emzirmiyorum ve sırt fıtığım var,yaptırıp memnun kalan var mı? Postunuz üstte kalsın umarım gören birileri olur.
uraskoo ervakusunannesi bende yaptırmayı düşünüyorum bekleyeyim şurada.Hatta istanbul anadolu yakasında önerse birisi keşke
ervakusunannesi KonudanBagimsiz fıtığa iyi geliyor mu bilmem ama ağrılarınızı hafifletir eminim, benim migrenim de vardı ona bile iyi gelmişti. Ama işin ehli birine yaptırmanız şart tabi bir de fıtığınız varmış dikkatli olunmalı. Geçmiş olsun 🤲
Emelim KonudanBagimsiz esimin felakeeet boyun fitigi vardi su icmek icin bile bardagj kaldiramiyordu hacamat yaptirdi suan gayet iyi masallh🙂
KonudanBagimsiz ervakusunannesi Evet ya inanılmaz ağrılarım var bel fıtığı da değil nadir görülen sırt fıtığı..Teşekkür ederim size de geçmiş olsun🌸
Asya2880 ervakusunannesi ben yaptırdım canım aşırı iyi geldi bel bacak ağrılarıma ödem gitti resmen belim de fark edilir bı iyileşme oldu 6 ay sonra tekrar yaptırcam hacamat artı sülük te yapcam bu kez
KonudanBagimsiz Emelim Geçmiş olsun🌸Çok duyuyorum iyi geldiğini de biliyorum ama cesaret edemiyorum bir türlü
ervakusunannesi uraskoo yok ya kayınvalidem istemedi kızım tehlikeli diyo, onun yaptırdığı kişi baya işin ehliymiş emzirenlere yapmıyorum demiş 🤷♀️
uraskoo ervakusunannesi ben dün yaptrıdım klinikte emzirdiğimide söyledim hiç bişey olmaz dedi yapnda uzman doktordu ama tereddüt ettim
CeylanMerve ervakusunannesi Emzirirken hacamat tedavi yapılmasında sakınca yoktur. Fakat sülük tedavi yapılmaz. (Yanlış bilmiyorsam, sebebi: Salgılanan enzim alerjik reaksiyon gösterebilme ihtimaline karşın o da.) 🌸