Ahmetaysima Dogum yapali 4 gun oldu Bebegimiz 4 gunluk sutumuz fazla oldugu icin ihtiyaci olan birilerine vermek istiyoruz 22 gun sonra baska bi sehire yolculuk yapacamiz icin buzluga da atamiyoruz
Cocolingo Ahmetaysima verdiğiniz kişinin bilgilerini alın bebeğinizin hemcinsine vermenizi tavsiye ederim, üstte kalsın diye yazıyorum
Ahmetaysima Cocolingo tesekkur ederim isteyen olursa bizde oyle dusunuyoruz yazmayi unutmussum bebegimiz kiz ve kiz bebege vermeyi dusunuyoruz