hilalavsr Nazifeumay sleepy kullandım ama şimdi A101in bezine geçtim o da gayet güzel sadece sleepyle karşılaştırınca iç kısmındaki pamuğu az ama parasına göre güzel
Mufettis_Gadget Nazifeumay molfix cicek sepetinde indirimde, ben diğer hiçbir markadan memnun kalmadım malesef
AliKuzey12 Nazifeumay şokun bezi var bebe land tesadüfen almıstım bir kere 5 aylıkkken o zamandan beri bunu kullanıyorum cok memnunum yapısı falan cok güzel daha once prima ve sleepyde taşırma problemi cok yasadım bunda hiç yasamadım
livanurvealpinannesi61 Nazifeumay valla canım uygun bez kalmadı sanırım evy baby molfix can bebe minies diğer bezlerden memnun kalmadım hiç. Pahalı mahalı molfix kullanıyorum sızdırma yapmıyor en azından..
Olimbonii Nazifeumay baby turco kullanıyorum her bezi kullandim en son baby turcodan memnun kaldim aksam saat 10 larda bezini degisirim bidaha sabah 6 da degisirim hic sizdirma yapmıyor
Deletedmom_33 Nazifeumay Goon premium soft. Amazondan alıyoruz genelde. 3 beden 76′li 127-137 arası birşey ve ertesi gün geliyor genelde. Mutlu bebek olanı yazın kullanıyorum ince diye